Λίγα λόγια για την διδασκαλία και την εκπαίδευση των μικρών μας φίλων, πιστεύουμε πως είναι ό,τι πρέπει για να βοηθηθούν τα νέα μέλη του συλλόγου μας , και να θυμηθούν οι παλαιότεροι εάν έχουν ξεχάσει κάτι.
Αρχίζοντας , θέλουμε να αναφέρουμε πως τίποτα πάνω στην εκπαίδευση και την διδασκαλία δεν είναι απόλυτο.
Ο καθένας δοκιμάζει κάθε χρόνο με τον δικό του ή με διαφορετικό τρόπο αυτό που πιστεύει ότι θα του δώσει καλύτερα αποτελέσματα.
Παρόλα αυτά , υπάρχουν ορισμένοι σταθεροί κανόνες που έχουν δοκιμάσει πολλά χρόνια πρίν από εμάς σπουδαίοι εκτροφείς Μαλινουά. Θεωρούμε ότι αυτοί οι κανόνες που λίγοι έγραψαν,αποτελούν μπούσουλα για τις επόμενες γενιές εκτροφέων.
Πολλοί μπερδεύουν την διδασκαλία με την εκπαίδευση.
Ας δούμε λοιπόν τι είναι διδασκαλία ,και τι είναι εκπαίδευση.
Με τον όρο διδασκαλία εννοούμε την προσπάθεια που καταβάλλει το μικρό Μαλινουά (και ο εκτροφέας) να γίνει ίδιο ή και καλύτερο από τον δάσκαλό του.
Σκοπός της διδασκαλίας είναι να μπορέσουμε με το τέλος του φθινοπώρου να έχουμε όσο το δυνατό καλύτερα πουλιά, που θα ανταμείψουν τον κόπο και την προσπάθεια όλης της χρονιάς εκπροσωπώντας μας επάξια στους διαγωνισμούς δινοντάς μας κουράγιο και όρεξη, να συνεχίσουμε την νέα χρονιά με ελπίδα ότι θα βελτιώσουμε την ποιότητα του τραγουδιού,και ότι θα εξασφαλίσουμε νέους δασκάλους.
Για να μπορέσουμε να έχουμε καλούς τραγουδιστές ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα :
Αμέσως μετά τον απογαλακτισμό μεταφέρουμε τα μικρά σε κλούβα μέτρου μέσα στο ίδιο δωμάτιο που βρίσκονται οι δάσκαλοι που έχουμε επιλέξει.
Οι δάσκαλοι αυτοί θα πρέπει να είναι συγγενικά πουλιά ,να έχουν όλες τις φωνές και ιδιαίτερα αυτές που χαρακτηρίζουν τα Μαλινουά, δηλ.τις φωνές του νερού.
Όταν καταλάβουμε ότι τα μικρά τρώνε σπόρους τα βάζουμε σε μεγαλύτερη κλούβα πτήσεως εκεί που υπάρχουν και τα πουλιά της διδασκαλίας.
Καλό είναι να ξεχωρίσουμε και να έχουμε σ�αυτή την κλούβα μόνο τα νεαρά αρσενικά παρέα με τους δασκάλους κι όχι νεαρά θηλυκά
Οι μαθητές σε διάστημα λίγων εβδομάδων παρακολουθούν,και προσπαθούν να μιμηθούν το κελάηδημα και τις κινήσεις των δασκάλων.
Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να ταίζουμε σωστά τα πουλιά κυρίως σπόρους που αποτελούν και την βασική τους τροφή.
Ο αριθμός των δασκάλων για άλλους είναι ένας ανά τριάντα πουλιά για άλλους όσους περισσότερους γίνεται.
Εμείς το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως πρέπει να έχουν όλοι την ίδια κατεύθυνση.
Ένα σοβαρό λάθος που κάνουν ορισμένοι είναι να χρησιμοποιούν πουλιά για διδασκαλία,πουλιά διαφορετικής κατεύθυνσης με αποτέλεσμα κατά την εκπαίδευση να μην μπορούν να κάνουν τετράδες.
α.panopoulos
α.panopoulos